tiistai 12. maaliskuuta 2013

Kuka sisarista olet?

Noniiiiiin ! Lomalta paluun kunniaksi ( ja sen että ensi-iltaan on alle kuukausi !!!) meillä on teille tälläinen pieni testi. Testaa kuka sisarista olet ja kommentoi kommenttiboxiin tai facebook tapahtumaan kuka olit. Näin olet mukana kahden (2) esityslipun arvonnassa !


Kuka sisarista olet?

1. Lempivärini on..
a) valkoinen, vaaleat värit
b) musta, maanläheiset värit
c) vihreä, sininen

2. Unelmoin..
a) perheestä
b) rakastajasta
c) työstä

3. Luen useimmiten..
a) artikkeleita ja oppikirjoja
b) klassista kirjallisuutta ja runoutta
c) Trendiä, Cosmopolitania yms.

4. Vapaa-aikanani..
a) nukun myöhään ja pukeudun pitkään
b) minulla ei ole vapaa-aikaa
c) haahuilen yksin puistossa tai luen kirjoja

5. Veljelläsi on uusi tyttöystävä. Kuinka reagoit?
a) Hän alkaa ärsyttää minua päivä päivältä enemmän.
b) Puhun pahaa selän takana minkä kerkeän, ja jatkan sitä myös hänen ollessa paikalla.
c) Annan hänelle pukeutumisneuvoja ja murhaan häntä mielessäni.

6. Kun on aika tehdä tulevaisuudensuunnitelmia, miten toimit?
a) Kaikki on Luojan kädessä.
b) En näe tarvetta tehdä ansiotyötä. Minulla on perintöä ja mieheni rahat.
c) Syytän muita ihmisiä ongelmistani ja puhun siitä kovaan ääneen. Lopulta menen työhön/kouluun josta en lainkaan pidä.


Laske pisteesi:
1. a) 0p. b) 2p. c) 1p.
2. a) 1p. b) 2p. c) 0p.
3. a) 1p. b) 2p. c) 0p.
4. a) 0p. b) 1p. c) 2p.
5. a) 0p. b) 2p. c) 1p.
6. a) 1p. b) 2p. c) 0p.


0-3 pistettä:

Kas! Arinuška, pikkuisin! Olet Irina Sergejevna, etkä vielä tiedä mitä haluat elämältäsi. Unelmoit tosirakkaudesta.

4-7 pistettä:

Olet selvästi Olga Sergejevna, katraan vanhin! Kannat sinulle asetetun vastuun. Luot uraa, mutta kaikista eniten haluaisit jo oman perheen ja perunamaan.

8-12 pistettä:
 Olet ilmetty Maša eli Maria Sergejevna, keskimmäinen sisarista. Olet naimisissa opettaja ja hovineuvos Kulyginin kanssa. Pukeudut aina mustiin ja olet temperamenttinen


Eli kommentoi kuka olit ja jätä joku yhteystieto (esim. sähköpostiosoite),  facebookissa yhteystietoja ei tarvitse jättää.Vastausaikaa sinulla on 31.3. asti !

Jeejee,
Martta P ja muut markkinointiryhmän jäsenet

ps. ostakee lippuja vielä ku niitä on

12 kommenttia:

  1. Anonyymi12.3.13

    Olin Arinuška, Irina Sergejevna! :))

    Sini Mustonen (sinimustonen@hotmail.com)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi12.3.13

    Olin Olga Sergejevna :) jarvinen.sylvi@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Anonyymi12.3.13

    3 pistettä, olen siis Irina Sergejevna. En tiedä mitä haluan elämältä, mutta rakkauden olen jo löytänyt. :)

    - Tommi Kuittinen (tommi92@mbnet.fi)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi12.3.13

    Olga, Olga, Olga vanhin ja vastuuntuntoinen.

    susna2@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Anonyymi13.3.13

    Olin Maria Sergejevna :)

    emma.mustaniemi@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Olin Maria, ja nauroin =). Aika sopiva kuitenkin).

    liisalaukkanen1@gmail.com

    Tsemppiä näytökseen!!!

    VastaaPoista
  7. Anonyymi15.3.13

    Irina ! t. Helleka

    VastaaPoista
  8. Olin Irina!
    Ja.. No.. ok, vähän huijasin. Olin ihan eka Olga, sitten vähän lievensin erästä vastausta ja minusta tuli Irina :D

    Hauskintahan tässä on se, että normielämäni on yhtä Irinan ja Masan välistä keinuttelua, sillä olen tunne-elämältäni ja temperamentiltani niin ailahtelevainen.

    Mut jee, toivottavasti mää voitan liput, no tuun mää enivei katsomaan teitä! Hui ku jännittää niin että itkettää!

    T: Lotta Pop, alias Minerva Marin, alias Kati Rissaska

    VastaaPoista
  9. Anonyymi16.3.13

    Olga Sergejevna olin minä:D
    mia.salmelainen@gmail.com

    VastaaPoista
  10. Olga :)
    heidi.yliluoma@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Kirsi Jaatinen27.3.13

    Olga Sergejevnapa tietenkin. Tiesin sen kyllä jo ennen testiä. Puuh.

    VastaaPoista
  12. Olen selvästi Olga Sergejevna! hp@iki.fi

    VastaaPoista